Audit online marketingu

Využíváte své finance při marketingových aktivitách na 100 %?

Dávat a dostávat… Naším cílem je, aby se vaše vložené finance několikanásobně vrátily. Nemohla by být efektivita vašich nákladů na internetový marketing vyšší? Zjistíme to a případně navrhneme optimální rozdělení financí na jednotlivé reklamní kanály a zlepšení s ohledem na aktuální stav.

Chci vědět více

Jak postupujeme při analýze

Nejčastěji hodnocené kanály online propagace

  • PPC reklamní kampaně Adwords a Sklik
  • Remarketing a Retargeting
  • SEO – optimalizace pro vyhledávače
  • Kampaně v rámci sociální sítě Facebook
  • Cenové porovnávače (Zboží.cz, Heureka, Google Nákupy, a případné další dle trendů)
  • Katalogové zápisy (zejména Firmy.cz, případně další oborové)
  • Bannerové kampaně

Nejčastěji používané nástroje pro vyhodnocení

  • Google Analytics
  • Demografické nástroje v Google Analytics
  • Modul Ecommerce v Google Analytics
  • Měření cílů v Google Analytics
  • Měření konverzí Sklik, Adwords, Facebook

Posuneme váš online marketing
do vyšší ligy!

Chci analyzovat marketing